Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:32:40+01:00
M. smaczny sok
D. smacznego sok.u
C. smaczny sok
B. smaczny sok
N. ze smacznym sok.iem
Msc. o smacznym sok.u
W. o smaczny sok !

temat główny : sok-
tem. oboczne: soku
sokiem

2009-11-21T14:35:29+01:00
Przez przypadki:

M. smaczny sok
D. smacznego soku
C. smacznemu sokowi
B. smaczny sok
N. ze smacznym sokiem
M. o smacznym soku
W. smaczny soku!

Liczby:
ja,ty,on,ona,ono: smaczny sok
my,wy,oni,one: smaczne soki
2009-11-21T14:36:04+01:00
M. smaczny
D. smaku
C. smaku
B. smak
N. (z) smakiem
Ms. (o) smaku
W. smaku !
L.poj
1 smak
2 smak
3 smaki
l.mn
1 smaczne
2smaczni
3 smaczne
końcówki: em ny

M. sok
D. soku
C. soku
B.sok
N. (z) sokiem
Ms. (o) soku
W . soku !
l.poj
1 sok
2 sok
3 sok
l.mn
1 soki
2 soczki
3 soki
Końcówki: em