Odpowiedzi

2009-11-21T14:41:32+01:00
Dodajesz wszystkie opady do siebie i dzielisz je na ich liczbe.

np. 30 dni opadow, dodajesz wyniki kazdego dnia do siebie i dzielisz na 30
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:42:00+01:00
Dodaj do siebie wszystkie wyniki (opady każdego dnia) i podziel przez liczbę dni w danym miesiącu. :))
7 4 7
2009-11-21T14:43:48+01:00
Dodajesz do siebie wszystkie opady, a później dzielisz je przez ich ilość (np. 2+5+4+3+1+3=18
18:6 =3
Odp. średnia miesięczna ilość opadów wynosi 3 mm)
12 4 12