Odpowiedzi

2009-11-21T14:46:14+01:00
52 stopnie na północ i 0 stopni = Londyn
52 stopnie na północ i 21 stopni na wschód = Warszawa
42 stopnie na północ i 12 stopni na wschód = Rzym
38 stopni na północ i 140 stopni na wschód = Tokio
17 2 17
2009-11-21T14:46:51+01:00
Współrzędne geograficzne
a)Rzymu-59N 18E
B)Londynu-49N;2E
c)Warszawa-52N, 21E,
d)Tokio-36N 140E
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:42:43+01:00
Rzym - 41° 53' N 12° 29' E
Tokio - 35° 41'N 139°46' E
Londyn - 51° 30' N 00° 07' W
Warszawa - 52° 13' N 21° 00'E



17 4 17