Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T19:01:58+01:00
MOIM ZDANIEM pasowałaby etiuda rewolucyjna chopina albo jakas beethovena :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:48:29+01:00
Wiesz co morzesz zrobic takie tło jak : Samego baranka,sześć pieczęci. no i mam tylko takie pomysły. Jak ci się sodobaja to dobrze a jak nie to trudno :))

Pozdrowionka <33
2009-11-21T23:24:46+01:00
A moze "my immortal"evanesence ?
muzyka taka bardziej mrożąca krew w żyłach
;*