Odpowiedzi

2009-11-21T14:47:29+01:00
Porośba może byc praktycznie na każdy temat. Np. prośba aby koleeżanka, która umie matematykę na 5 pomogła się nam nauczyc na spr. z matmy, albo prośba mamy, żebyśmy popilnowali młodsze rodzeństwo.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:00:16+01:00
Prośby mogą być różne np. prośba o pożyczenie długopisu
prośba może być skonstruowana na wszystkie tematy
prośbę można użyć w każdej sytuacji