Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:10:53+01:00
Konsekwencjami dla ludzi wynikającymi ze złamania Bożego zakazu przez Adama i Ewę były konieczność ciężkiej pracy, śmiertelność. Ryzykowali śmiercią spowodowaną przez zjedzenie czegoś trującego, stracili także ochronę bożą
2009-11-21T16:34:07+01:00
Adam i Ewa nie musieli zgadywać czym powinni się odżywiać aby przynosiło im fizyczną korzyść. . która może Cię od niego ustrzec: pomyśl o konsekwencjach! .. Wychodzenie poza ową ochronę jest nie tylko złamaniem Bożego Prawa i porządku, . nie mieli zakazu brania chleba do rąk, a wino spożywał każdy z nich.