Odpowiedzi

2009-11-21T14:51:23+01:00
Ur. 4 lutego 1505 w Żurawnie, zm. między 8 września a 5 października prawdopodobnie 4 października 1569 w Rejowcu
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:21:45+01:00
Meksyk:
-srebro
-cynk
-ołów
-rtęć
-antymon
-mangan
-kadm
-żelazo
-węgiel kamienny
-koks
-miedź
-ropa naftowa
-gaz ziemny

Kanada:
-ropa
-gaz ziemny
-drewno
-węgiel kamienny
-rudy niklu
-miedź
-cynk
-ołów
-żelazo
-uran
-złoto
-azbest
-sól potasowa

11 3 11
2009-11-21T16:39:20+01:00
Meksyk:
kamienny,koks,miedź,ropa naftowa,gaz ziemny,
srebro,cynk,ołów,rtęć,antymon,mangan,kadm,żelazo,węgiel
Kanada:
ruda nikl,miedź,cynk,ołów,żelazo,ropa,gaz ziemny,drewno,węgiel kamienny,uran,złoto,azbest,sól potasowa,
2 4 2