Odpowiedzi

2009-11-21T14:59:47+01:00
Czasami każdy z nasz jest Romantykiem.Jesteśmy nim np. jak chcemy nawiązać znajomośći z jakąś fajną dziewczyną.Lecz w codziennym naszym żyćiu jesteśmy człowiekiem z oświecenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:01:35+01:00
Najpierw musisz wiedzieć,jakie są cechy człowieka w oświeceniu,a jakie w romantyźmie.Później zastanów się,do kogo jesteś bardziej podobna.Potem pójdzie już łatwo.Jak już będziesz wiedziała,czy przypominasz człowieka z romantyzmu,czy z oświecenia,napisz wyznaczniki takiej osoby i porównaj się do niej.Możesz też zrobić tak,że opiszesz ludzi z tych dwóch epok i po prostu napiszesz czy się od nich różnisz,a jakie masz wspólne cechy.
Mam nadzieję,że to Ci jakoś pomoże :))
2009-11-21T15:14:17+01:00
Każdy człowiek ma w sobie coś z romantyzmu, ale każdy też coś z oświecenia. Ja myślę, że jestem bardziej romantyczką, ponieważ wyobrażając sobie np. randkę, nie wyobrażam sobie jej na wesołym miasteczku czy na imprezie. Ja raczej myślę o kolacji przy świecach, muzyce, spacerku po plaży itp. Ale napewno też mam coś z oświecenia... Każdy coś z niego ma!