Witam chciałabym prosić o sprawdzenie ogłoszenia po niemiecku w sprawie zaginięcia różowej bluzy z kapturem. Oto ono:
Hilfe!
Eine rose Bluse aus kaptuze in der Bus nummer 10 verloren.
(Finerlohn!) Tel. 054472219919

Z góry dziękuję :)

3

Odpowiedzi

2009-11-21T14:59:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:01:11+01:00
Wszystko jest Ok. Tylko nie odmieniłaś... Pokażę jak to brzmi!


Pomoc!
Pink kaptuze bluzka w autobus numer 10 stracone.
(Finerlohn!) Tel 054472219919

2009-11-21T15:07:03+01:00
Dokładnie przeanalizowałam twoje ogłoszenie i moim zdaniem jest großartig! Sama bym lepiej nie napisała...;)