Odpowiedzi

2009-11-21T15:03:53+01:00
Chopinie Frederyku
lubie twoją muzyku
kiedy ją słyszę
to sę kwiczę
bo wtedy jem zawsze słodycze
bo o tym zawsze wiem
co dobrze ja jem
i chyba się popłaczę kiedy cię zobaczę
bo na trupy nie lubie patrzeć
ale lubie dobrze sobie zeżreć!!!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:08:41+01:00
Fryderyk Chopin był słynnym Kompozytorem
Nie przestawał komponować pod żadnym pozorem,
Jego utwory są wspaniałe
Za to go do dziś chwale,
Że był jeden w swym rodziaju,
Gdy słucham jego utwory,
Czuje się jak w raju.
Złóżmy mu chołd za to co zrobił dla nas,
Gdyż poświęcił temu całe życie
I swój cenny czas :))


Wiem że jest to beznadziejne bo poetką to nie jestem ale sie starałam
1 5 1