W zasadzie to nie jest to zadanie, ale bardzo ważna prośba....

Możesz kliknąć w ten link?

http://www.uski.edu.pl/?page=ankieta&sid=5&odk=0&str=1

i zagłosować na mnie (tj. Małgorzata Rakicka )
To bardzo ważne, chodzi o stypendium naukowe :)
Ciebie to nic nie kosztuje, a mi naprawdę może pomóc......
Z góry dzięki wielkie :)


Ps. Byłabym wdzięczna gdyby ktoś pomógł nie tylko głosem ale i wysłaniem tej wiadomości do znajomych..... Jeśli ktoś pomoże, to piszcie w odpowiedziach :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:00:58+01:00
2009-11-21T15:02:46+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T17:27:54+01:00