Odpowiedzi

2009-11-21T15:03:48+01:00
A) oddychanie, schronisko zwierząt,krajobraz
B) uprawa ziemi, dom dla człowieka, świeże powietrze :)):PP
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:04:50+01:00
Przyrodnicze:
- Wchłania dwutlenek węgla, a oddaje tlen.
- Schronienie dla zwierząt
- Pożywienie! Np. Wiewiórki żołędzie

Gospodarcze:
- w przemyśle papierniczym
- do budowania: domów, mostów drewnianych, mebli
- do badań

z góry pozdrawiam!
2009-11-21T15:08:31+01:00
Gospodarcze
• Na produkcję papieru
• Na opał
• Na budowę domu drewnianego

Przyrodnicze
• Do oddychania
• Do zbierania grzybów
• Do obserwacji zwierząt leśnych