Odpowiedzi

2009-11-21T15:09:11+01:00
Мой друг Павел карие глаза и тонкий и высокий.
Темный цвет лица. Он брюнет. Слушает все виды музыки, очень приятно относился к людям и найти хорошего качества в человеческом характере и внешности. Это очень приятный парень.

Mój kolega Paweł ma brązowe oczy i jest szczupły i wysoki.
Jest ciemnej karnacji. Jest brunetem. Słucha różnego rodzaju muzyki, jest bardzo mile nastawiony do ludzi oraz znajdzie w człowieku dobre cechy charakteru oraz wyglądy. Jest bardzo fajnym kolega.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T16:46:52+01:00
Мой приятель имеет на имя Михаил. Семнадцать лет и - высокий, худощавый мальчишка. Имеет он короткое, белокурый волосы и имеет красивые, круглые, голубые блёстки. Очень вежливый, полезный, сильный и товарищеский. Всегда когда у меня проблема, я могу с ним об этом поговорить. - Идеал друга!

Mój kolega ma na imię Michał. Ma siedemnaście lat i jest wysokim, szczupłym chłopakiem. Ma on krótkie, blond włosy i ma piękne, okrągłe, niebieskie oczy. Jest bardzo uprzejmy, pomocny, silny i koleżeński. Zawsze gdy mam problem, mogę z nim o tym porozmawiać. Jest ideałem przyjaciela!