Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:15:52+01:00
1. Polska - Europa
2. Brazylia - Ameryka Południowa
3. Chile - Ameryka Południowa
4. Peru - Ameryka Południowa
5. Australia - Australia
6. Kanada - Ameryka Północna
7. Algieria - Afryka
8. Czad - Afryka
9. Mongolia - Azja
10. Włochy - Europa
2009-11-21T15:48:44+01:00
1 europa
2 ameryka poludniowa
3 ameryka południowa
4 ameryka południowa
5 Australia
6 ameryka północna
7 afryka
8 afryka
9 azja
10 europa