Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T10:06:06+01:00
Religia: katolicyzm
obszar występowania: Europa i Ameryka Łacińska
cechy: Największa chrześcijańska wspólnota wyznaniowa.

religia: Prawosławie
obszar występowania: wschodnia Europa i Rosja
cechy: Ma około 200 milionów wyznawców.

religia: Protestantyzm
obszar występowania: zachodnia Europa, Ameryka Północna, Australia
cechy: Ma około 400 milionów wyznawców.

Religia: islam
obszar występowania: północna Ameryka i Bliski Wschód
cechy: Posiada ponad miliard wyznawców na całym świecie.

religia: Buddyzm
obszar występowania: Chiny,Mongolia i kraje Półwyspu Indochińskiego
cechy: ponad 300 milionów wyznawców

religia: Hinduizm
obszar występowania: Indie, Nepal
cechy: ponad 800 milionów

religia: judaizm
obszar występowania: Izrael
cechy: Jedna z najstarszych religii, wyznawcy rozproszeni po całym świecie.
2009-11-22T11:41:21+01:00
Katolicyzm --> Polska


Prawosławie --> Rosja, Ukraina -->nie uznaje papieża, kościół to cerkiew

Protestantyzm --> to juz jest --> zniesienie celibatu, zniesienie zakonu

A tu gdzie masz wpisac w drugą strone wpisz CHRZEŚCIJAŃSTWO

Islam --> Turcja, Afryka pn., India --> religia monoteistyczna, druga na świecie pod względem liczby wyznawców po chrześcijaństwie.

Buddyzm --> Afryka, Ameryka --> to już jest

Hinduizm --> to juz jest --> wiara w reinkarnacje

Judaizm --> USA, Izrael --> Ksiądz= rabin, Kościół= synagoga, Pismo Św.= Tora