Odpowiedzi

2009-11-21T15:41:17+01:00
Mam marzenie małe
Chociaż troszkę długotrwałe
Ja i ty o tym wiemy
Nawet zaraz się dowiemy.

Szczęście, spokój i rodzina
Może troszkę adrenalina
Ja i ty o tym wiemy
Więc za chwile coś sobie zjemy.

Spokój dzieci
Bo będą z was analfabeci
Ja i ty o tym wiemy
I za chwilę coś wykombinujemy.


1. mówię o tym że mam marzenia
2. co jest dla mnie ważne
3. nauka jest ważna

30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:41:13+01:00
Gdzieś na dnie schowane
Nasze.
Ukryte przed światem,
do głębi duszy zabrane.
Marzenia.
tam gdzie nikt ich nie odnajdzię.
Śpią.
czekają na teń dzień,
kiedy ktoś ich zapragnie bardziej.
Wiecznie.
Marzenia.
gdy w pustynnym deszczu cień cię nachodzi
żeby móc czoło temy stawić
Żeby coś się zdarzyło
Żeby mogło się zdarzyć
I zjawiła się miłość
Trzeba marzyć.

jak będziesz miła zamira skorzystać z tego wiersza to przepisując go nie zmieniaj układu wersów i zwrotek. przepisz tak jak jest
58 4 58