Odpowiedzi

2009-11-21T15:24:10+01:00
1440 zł - 90%
x zł - 100%

x=100*1440/90= 1600 zł - cen przed obniżką

1600 - 1440 = 160 zł

odp. zaoszczędzili 160 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:24:19+01:00
90% --- 1440 zł
100% --- x zł

x = 1440÷0,9
x= 1600

1600zł-1440zł=160zł
odp. Zaoszczędzili 160zł.
2009-11-21T15:53:20+01:00
1440zł-90%
x-100%
x=1440*100/90=1600
1600-1440=160zł
Odp.Dzięki obniżce zaoszczędzili 160zł.