Zad Jak można uczyć się języka obcego? Uzupełnij tekst podanymi czasownikami w odpowiednich formach.
Arbeiten- benutzen- besuchen- bleiben- diktieren- geben(2x)-haben-hören(2x)- lernen-lesen-markieren-sein(2x)-schreiben-sprechen-verstehen-üben
Eine Fremdsprache lernen
Horst und Manu(1)_______eine Fremdsprache. Sie(2)_________zweimal in der Woche einen Sprachkurs. Ihr Lehrer(3)________Deutscher. Er(4)_______eine sehr gute Aussprache. Er(5)________oft noch nach dem Unterricht da und(6) _________mit den Studenten au privat auf Deutsch. Die Studenten(7)________ die Sprache immer besser. Der Lehrer(9) ______interessant und es(10) _______auch CDs dazu. Horst und Manu(11)______diese CDs jeden Tag. Manu(12)_________einen Walkman dazu, aber Horst(13)________die Übung lieber laut. Sie(14)_______sich auch manchmal gegenseitig Partnerdiktate. Ho(15)_______viel auf Deutsch und(16)______gern mit dem Computer. Mann(17)________ein Tagebuch auf Deutsch und(18) ihre Fehler mit einem Färbst Die Grammatik(19)_______sie gemeinsam.


Może nie wszystko będzie czytelne. Jeżeli byście mogli to możecie przetłumaczyć ?? Z góry dziękuję

3

Odpowiedzi

2009-11-21T16:04:40+01:00
1 lernen
2besuchen
3ist
4hat
5bleibt
6lernt
7verstehen

9hat
10gibt
11horen
12benutzt
13spricht
14diktieren
15liest
16arbeitet
17schreibt
18markiert
19uben

8 nie ma! i zostalo mi slowo GEBEN .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:11:59+01:00
1. lernen
2.baumkuchen
3 ist
4hat
5. bleibt
6 spricht
7. verstehen
9 hat
10 gibt
11 horen
12 benutzt
13 hort
14 dikkieren
15 liest
16 arbeitet
17 schreibt
18 markieren
10 uben

Horst i manu ucza się jezyka obcegp. oni uczesczaja 2 razy wtyg na kurs. ich nauczyciel jest naiemcem. on ma dobra wymowe. zostaje czasami z uczniami poi zajeciach i rozmawia
z nimi po niemiecku na tematy zycia prywatnego. studenci rozumieja jezyk coraz lepiej. oni sa zainteresowani i dostaja płyty do tego. Horst i Manuu słuchają pły kazdego dnia Manu uzywa do tego swojego walkmena ale Horst lubi łuchać ćwiczen głośno. horst czyta duzo po niemiecku i chetnie pracuje na komputezre, Manu pisze pamietnik po niemiecku i poprawia sowje bledy na kolor. Oni ćwicza razem gramatyke niemiecką/.
2009-11-21T16:42:46+01:00
1. lernen
2. besuchen
3. ist
4. gibt
5. bleibt
6. liest
7. sprechen
9. diktiert
10. gibt
11. hören
12. benutzt
13. hört
14. schreiben
15. versteht
16. arbeitet
17. hat
18. markiert
19. üben