Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:36:28+01:00
Mianownik(kto?co?): sowa, statek, kwiat
Dopełniacz(kogo? czego? nie ma): sowy, statku, kwiatu
Celownik komu? czemu? się przyglądam): sowie, statku,kwiatu
Biernik kogo? co? widzę): sowę, statek, kwiat
Narzędnik z kim? z czym? idę): z sową, ze statkiem, z kwiatem
Miejscownik o kim? o czym? mówię): o sowie, o statku, o kwiecie
Wołacz! o sowo! o statku! o kwiecie!
2009-11-21T15:37:00+01:00
Mianownik: sowa ,statek ,kwiat
dopelniacz: sowy,statku,kwiatu
celownik: sowie,statkowi,kwiatu
biernik: sowę,statek,kwiat
narzednik: sową,statkiem,kwiatem
miejscownik: sowie,statku,kwiecie
wolacz: sowo,statku,kwiecie
2009-11-21T15:36:58+01:00
M. sowa- statek-kwiat
D. sowy- statku- kwiatu
C. sowie- statku- kwiatu
B. sowę - statek- kwiat
N. (z) sową- statkiem - kwiatem
Msc. (o) sowie- statku- kwiacie
w. sowa- statek- kwiat