Odpowiedzi

2009-11-21T15:39:22+01:00
Drogo Święty Mikołaju...
Chciałbym Cie poprosić o pokoj na swiecie, zeby dzieci w Afryce mialy co jesc i zeby nie mialy juz takich duzych brzuszkow;(
A teraz powaznie, chciałbym czekolade, pelno czekolady... zeby mama nie byla taka nerwowa po moich wywiadówkach. Strasznie spięta kobieta, chodzi i marudzi ze mam komputer wylaczyc, dbam o jej zdrowie ale czasami to przesadza. Niektorzy dorosli ludzie sa tacy przeterminowani... Chciałbym dostac pod choinke mojego prawdziwego przyjaciela, jak każdy chłopak w moim wieku marze o tym zeby miec kogoś dla kogo bylabym najwazniejsza(juz Ty wiesz o co chodzi:D) Dla babci i cioci zeby byly zdrowe i dlugo zyly:P
Z aspektow materialnych, o jaaacie niechcący napisałbym polskim znakiem przepraszam;( wiecej nie bede, ale nie o tym mowa, chcialabym dostac no pelno slodyczy i zestaw cwiczeniowy na zrzucenie kilku kg, niby nie az tak duzo waze (69 kg) ale przezorny zawsze bezpieczny, napisałem wagę bo chcialabym abys dobral mi odpowiednia kuracje odchudzajaca. Wiem ze mozesz wszystko.
Tak naprawde nie wiem o co prosic, nigdy nie dostałem tego co naprawde chciałem, bo nigdy nie wiedziałem o co moge prosic:)
np.Maciek 15lat




ps.jestem dziewczyną ale spoko xdee
1 5 1
2009-11-21T16:02:38+01:00
Kraków 15.11.2009r,

Kochany Święty Mikołaju!
Piszę do Ciebie, gdyż chcę abyś w te świeta podarował mi parę miśków do mojej kolekcji.
Mam 15 lat i zbieram misie, chcę dostac od Ciebie jakieś ciekawe przytulanki. W zeszłym roku dostałem lalki z czego bardzo sie ucieszyłem, jednak uważam, że lalki to raczej prezenty dla dziewczyn.
Jeszcze raz proszę o misie i pozdrawiam Cię serdecznie
Tomek
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:43:02+01:00
Warszawa 25.12.09

Drogi Święty Mikołaju !
Oczywiście na początku wielki szacun dla Ciebie ! Nie będę owijać w bawełnę tylko od razu przejdę do sedna sprawy bo wiem , że masz dużo roboty bo jakies głupie dziecka zasypuja cię masą listów ! Oczywiście warto dodać że jestem grzecznym , uczynnym chłopcem . Nie będe zachłanny potrzeba mi tylko paru podztawowych rzeczy no więc : chcę dostać piękny nowy telefon dotykowy z aparatem 12 Mgx , nowy komputer z 3 procesorami ale , że tak głupio żeby nowy komp stał na starym biurku to zestaw mebli też mozesz kupić . Myślisz że nie wiem , że masz rabat w Castoramie ?
Do tego jakieś playstation oczywiście 3 ! Jakąś nową kurtkę bo zimno jak na Sibirze . Ale nie jakąs szajską podrube ze szmatekstu z napisem ' made in china ' tylko jakaś firmówka Nika , Puma , DC ewentualnie Cropp . Dobra stary na tym zakańczam swą przemową bo zaraz powtórka ' Mody na Sukces ' no to Sajonara buziaczki beybe ;* ! Czekam na prezenty !


Z poważaniem kochany Maciuś .
1 5 1