Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:41:36+01:00
-żaba-kręgowiec
-meduza-bezkręgowiec
-ślimak-bezkręgowiec
-ryba-kręgowiec
-motyl-bezkręgowiec
-zając-kręgowiec

Mam nadzieję że pomogłam.
64 3 64
2009-11-21T15:42:11+01:00
Żaba - kręgowiec
meduza - bezkręgowiec
ślimak - bezkręgowiec
ryba - kręgowiec
motyl - bezkręgoweic
zając - kręgowiec
27 3 27
2009-11-21T15:42:20+01:00
Żaba - kręgowiec
meduza - bezkręgowiec
'ślimak - bezkręgowiec
ryba - kręgowiec
motyl - bezkregowiec
zając - kręgowiec
24 4 24