Odpowiedzi

2009-11-21T15:52:51+01:00
12,60:6=2,1
12,60:7=1,8
2,1-x*2,1=1,8
2,1-1,8=2,1x
0,3=2,1x/:2,1
x=3/21
3/21*100%=300/21%=14 i 6/21%
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:54:41+01:00
Cena jednej skarpety w miesiącu innym niz w sierpniu:
12.60 : 6 = 2.1

cena jednej pary skarpet w sierpniu
12.60 : 7 = 1.8

różnica w cenie jednej pary
2.1-1.8 = 0.3

0.3 : 2.1 * 100% ≈ 14.3%

2009-11-21T15:56:41+01:00
12,60:6=2,1

12,60:7=1,8

2,10-1,80=0,3

0,3/2,1*100%= ok.14 %
1 3 1