Odpowiedzi

2009-11-21T15:47:12+01:00
200*91,44=18288cm
18288cm:100=182,88m
300*100=30000cm
30000:91,44=328,08yarda
2009-11-21T15:49:34+01:00
1 yard to 0,9144m
więc 200yardów to 0,9144*200=182,88m
1m to 1,09361 m
więc 300m to 300*1,09361=328,08399y
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:49:43+01:00
91.44cm = 0,9144 m
200*0,9144=182,88 m
Z domu Adasia do sklepu jest 182,88 m


300 metrów:0,9144 =328,08 yardów

Z domu Adasia do boiska jest 328,08 yardów.