Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:19:59+01:00
21 marca i 23 września górowanie słońca na półkuli pn oblicza się tak :
90 stopni - f (szerokość geograficzna)
więc 90 stopni -52 stopnie= 38 stopni

22 czerwca : 90 stopni -f+23 stopnie 27 minut (27") = 61 stopni 27"

22 grunia : 90 stopni -f-23 stopnie 27" = 14 stopni 33 "
7 4 7
2009-11-21T16:46:48+01:00
21.03 i 23.09 to h= 90°-52°=38°
22.06 h=90°-52°+23°27'=61°27'
22.12 h=90°-52°-23°27'=14°33'
6 4 6