Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-11-21T15:59:47+01:00
Wykrzyknik w zdaniu służy do tego aby podkreślic ważnośc i sens zdania.
pytanie retoryczne to pytanie nie wymagajace odpowiedzi.
anafora czyli podkreślenie tego samego słowa w zdaniu.
apostrofa służy do bezpośredniego zwrotu do osoby
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:11:07+01:00
Wykrzyknik !
Jest to po to zyby kazac komuś coś zrobic np : posprzątaj to !
trzeba to ponieść lekko głos
Pytanie retoryczne ;
Jest to pytanie na które nie trzeba dawać odpowiedzi .
Anafora
jest to powtórzenie jakiegoś wyrazu w zdaniu , strofie lub zwrotce .
Apostrofa
jest to bezpośredni zwrot do jakieś rzeczy , osoby lub bóstwa
np: "Litwo ojczyzno moja '