Odpowiedzi

2009-11-21T15:53:35+01:00
Do winy się często przyznaję, ponieważ lepiej przyznać się od razu, niż później uważam tak dlatego, iż później zazwyczaj jest gorzej. Gorzej bo wtedy wychodzi, że wcześniej klamaliśmy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:53:41+01:00
Tak. Uważam że warto jest przyznawać się do winy, bo nawet jeśli chcemy ją zrzucić na kogoś innego to prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw.
2009-11-21T15:54:32+01:00
Przyznałam się kiedys do winy.
To było nie tak dawno temu.
Powiedziałam mojej koleżance, ze jej chłopak całował sie z inną dziewczyną, to nie była prawda. Zrobiłam to, bo ten chłopak mi sie podobał i chciałam go zdobyc.
Po tygodniu zobaczyłam jak to ją martwi i jaka jest nieszczęśliwa.
Przyznałam sie do winy co wcale nie było proste.
Koleżanka mi wybaczyła, a ja nie mam jej na sumieniu
:)

Jakieś takie... Mam nadzieję, ze pomoglam :)