Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:58:21+01:00
Światłość:
-radość,
-szczęście,
-zrozumienie,
-jasność,


Ciemność:
-smutek,
-ponuro,
-nieszczęście,
-problemy,
-brak zrozumienia,
-kłótnia,
-mocny kolor,
12 4 12
2009-11-21T16:00:39+01:00
Ciemnosc symbolizuje zło,smutek, strach, czarny kolor, brak prądu. xE
Światłośc symbolizuje nowy początek, szczerość, słońce, jasne pomieszczenia, jasne kolory,
9 4 9