Odpowiedzi

2009-05-15T14:50:29+02:00
P=1,5²= 2,25
√2,25=1,5
Zakupiono ok. 1,5 metra koronki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-15T14:54:15+02:00
D=a*pierwiastek z dwóch
pierwiastek z dwóch= 1,414
1,5 razy 1,414=2,12
2,12 razy 2 =4,24
1 3 1
2009-05-15T14:55:36+02:00
Właściwości kwadratu są takie że przekątna jest równa a√2 gdzie a to długość boku.
Masz dwie przekątne więc ilość potrzebnej kokardy to 2a√2 czyli:

2*1,5*√2=3√2=4,25 cm
2009-05-15T14:58:19+02:00
1,5m=150 cm
twierdzenie pitagorasa
a² + b² = c²
150² = 22500
22500 + 22500 = √45000
√45000 = 212 w przybliżeniu
i mamy jedna przekątną (212)

212 + 212 = 424 cm

To jest w przybliżeniu, dokładny wynik to
424.264068712 cm
1 5 1