Odpowiedzi

2009-11-21T15:59:03+01:00
Dom-domy
piekny-piekne
ogrod-ogrody
odwaga-r.zen,l.poj,M
rzepke-r.zen,l.poj.M

2009-11-21T15:59:47+01:00
Dom - domy
piękny - piękni
ogród - ogrody

W pierwszym zdaniu nie ma rzeczownika.
W drugim "rzepkę" to rzeczownik.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:02:42+01:00
Dom - l.mnoga, domy
piękny - l.mnoga, piękni
ogród - l.mnoga, ogrody

rzeczowniki ze zdań :
-odwaga, liczba pojedyncza, rodzaj żeński, przypadek-mianownik
-rzepkę, liczba pojedyncza, rodzaj żeński, przypadek-wołacz