Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:04:04+01:00
Nemeczek był wzorem dla nas wszystkich. Cichy chłopiec zwierzchu, ale wewnątrz był z nas najsilniejszy duchem.
Chłopiec nigdy nie zostawił nas w smutnej chwili. Cieszył się z nami, z nami płakał. Z nami walczył, z nami się godził. To co przeżył i jaką miał wtedy postawę czyni go wielkim bohateram w naszych oczach. Tym, którego nigdy przenigdy nie zapomnimy. Był z niego mądry chłopiec, uczynny. Nikt na niego nie narzekał. Tylko on. Miał kompleksy na temat swojego wyglądu, myśli, zachowania, ale dla nas potrafił je przezwyciężyć.
Dlatego my Nemeczka nigdy nie zapomnimy.
25 4 25
2009-11-21T16:04:37+01:00
Nemeczek był małym i chorowitym chłopcem.Na placu pełnił funkcję szeregowca,a jego nazwizko było wpisane do czarnej księgi małymi literami.Jako najmłodszy szeregowiec musiał spełniaą wszystkie polecenia swych kolegów.Wśród chłopców wyróżniał się niewielkim wzrostem,dobrł sylwetką i jasną czuprynką.Jego ojciec Andrasz był ubogim krawcem,utrzymujący całą rodzinę .Ernest Nemeczek cuł się dumny,że Boka wtajemnicza go w różne sprawy.Mały szeregowiec był życzliwym i kochającym chłopcem zawsze wykonywał dane mu polecenia .Koledzy uważali go za tchórza .Wkróce jednak okazało się ,że ten wrażliwy i delikatny malec potrafi zachować się jak bohater.Choć czuł strach przed Czerwonoskórymi,odmówił im przyjęcia do ich załogi.Nie chciał być zdrajcą,za co storowie wrzucili chorego Nemeczka do wody był dumny i odważny,odmawiając Feriemu Aczowi-dowódzcy Czerwonoskórych.Mimo swej choroby przyszedł na plac,gdzie rozgrywała się walka .Powalił Feri Acza ,a sam padł zemdlony okazał się prawdziwym boaterem .
19 4 19