Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:05:39+01:00
Obiektywny- niezależny, bezstronny
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T16:08:56+01:00
Subiektywny- uwarunkowany przeżyciami i poglądami danego człowieka (podmiotu); indywidualny; kierowanie się w działaniu oraz w ocenie faktów i zjawisk wyłącznie własnym sposobem widzenia

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T16:19:00+01:00
Antonim do subiektywny - obiektywny

obiektywny - bezstronny, wolny od uprzedzeń; rzeczowy, odpowiadający rzeczywistości; istniejący niezależnie od czyjejkolwiek świadomości.