Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:09:03+01:00
20/50=2/5h
2/5h=24 min
wyjeżdżając z domu o 6:30 w pracy będzie o 6:54
2009-11-21T16:10:50+01:00
Dane:
S = 20km
V = 50km/h
t = S/V
t = 20km/50km/h
t = 0,4 h

0,4 *60 = 24

Odp. Dojazd pani Ani do pracy zajmie 24 minuty. Tak zdązy na 9.25
2009-11-21T16:24:40+01:00
S=20 km
v=50 km/h
s=v*t
t=s/v
t=20/50=0,4h
t=0,4*60=24 min

6³⁰+0²⁴=6⁵⁴ o tej godzinie Ania dojedzie do pracy, wiec zdąży przed 9²⁵, ponieważ dojazd zajmie jej 24 minuty