Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:15:46+01:00
1. Magnes przystawiamy, opiłki żelaza mamy z głowy.
2. Nalewamy wody - cukier się rozpuścił, ale korek pływa po powierzchni, zabieramy go.
3. przez odparowywanie, zostanie nam sam cukier :)
2009-11-21T16:16:35+01:00
Np;
1; siłą magnetyczną odciągnąć opiłki żelaza
2: nalać wody opiłki korka wypłyna na wieszch a cukier sie rozpuści, można potem przepuścić to do zlewki przez saczek
3: Destylacje można zrobić
4 ; Krystalizować
5 ;utleniać