Odpowiedzi

2009-11-21T16:21:00+01:00
Mozna zrobic:
TABLICE UPAMIETNIAJACE OFIRY BOHATEROW,PRZYPOMINAC O NICH W SZKOŁACH,BUDOWAC POMNIKI PRZYPOMINAJACE O NIC,DLA ZASŁUZONYCH DAC ORDERY!

Mysle ze ci pomoglem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:37:56+01:00
Można zrobić wiele aby upamiętnić ofiary i bohaterów. Jednym ze sposobów jest budowanie pomników, tablic upamiętniających, nadawanie ulicom ich imienia. Dla wybitnie zasłużonych powinny być nadawane ordery. Ważną napewnno rolę pełnią lekcje historii w szkołach, dlatego trzeba zawsze walczyć aby w naszej historii nie było przekłamań. Wreszczie rodzina. Rodzice powinni przekazywać swoim dzieciom informacje o ich dziadkach, pradziadkach, którzy zginęli w walce o Polskę.