Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T16:18:28+01:00
Time - czas
to sit - usiąśc
the same - taki sam
to look - spogladac
a home - dom
red - czerwony
yellow -żólty
pink - różowy
car - samochód
toilet - toaleta
2009-11-21T16:19:36+01:00
Time- czas
to sit- usiąść
the same- to samo
to look- patrzeć
a home- dom
red- czerwony
yellow- żółty
pink- różowy
car- samochód
toilet- sedes
2009-11-21T16:19:44+01:00
Time-czas
to sit-siedzieć
the same-taki sam
to look-patrzeć
a home-dom
red-czerwony
yellow-żółty
pink-różowy
car-samochód
toilet-toaleta