Odpowiedzi

2009-11-21T16:23:50+01:00
Według mnie jest to spowodowane powolnym zanikaniem poszczególnych gatunków ryb
2009-11-21T16:24:05+01:00
Nie wiem czy dobrze myślę, ale powiedziałabym, że:
powodem tego działania jest przede wszystkim badanie populacji tych ryb, a limity chronią je przed wyginięciem ( bez limitów każdy by łowił ile chce, a ryby by wyginęły).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:24:44+01:00
Moim zdaniem te decyzje spowodowane są powolne wyginięcia gatunków , oraz nielegalnych połowów.