Odpowiedzi

2009-11-21T16:24:54+01:00
Np. Gdy cos wpadnie w oko to oko samo chce sie tego pozbyc i łzawi.
Pot tez jest bakteriobujczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:38:42+01:00
- kichanie, kaszel
- mruganie, łzawienie oczu
- "podrywanie" ręki, ucieczka przed np. gorącem
- produkcja antygenów
- obecność limfocytów

2009-11-21T17:05:24+01:00
Łzawienie, potcenie się, kichanie, odruchy rąk - poparzenie, zamykanie oczu - gdy jest za jasno