TeKsT Do ZaDaNiA

[...] PLATON UWAŻAŁ, ŻE WSZYSTKIE ZJAWISKA W PRZYRODZIE SĄ TYLKO CIENIAMI WIECZNYCH FORM, CZYLI IDEI. [...]

Co sadzisz o koncepcji Platona?czy rzeczywiscie zycie ludzkie przypomina zycie w jaskini? Podaj Argumenty uzasadniajace twoja opinnie.

2

Odpowiedzi

2009-11-21T16:29:22+01:00
Tak teoria platona sie nie myli bo jakaś osoba może przed komputerem siedzieć całe życie i widzieć wszystko na zdjęciach ale jakby coś zobaczył na prawde to by było wieksze zaskoczenie dla niego że rzeczywistość jest lepsza od fikcji komputerowej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:30:11+01:00
Myślę, że koncepcja platona jest prawidłowa, życie ludzkie przypomina życie w jakini, ponieważ niektórzy ludzie muszą się ukrywać, aby przeżyć. ich życie jest nędzne, żyją w ciemnościach i nie mogą wyjść na światło dzienne, bo tam czekają Ci, którzy chcą ich zniszczyć