Odpowiedzi

2009-11-21T16:35:16+01:00
Narysować jakiś alkohol..., który będzie osią obrazu. butelke lub puszke... na lewej stronie napisać NO ALCOHOL, a po prawej NO PROBLEM.
pod napisem NO ALCOHOL narysować ludzi przy ognisku a w tle czerwony (wyrużniający sie ) samochód. pod NO PROBLEM ten sam samochód rozbity (uderzeył w drezwo. pogotowie i straż pożarną.?
Co ty na to? ;p
2009-11-21T16:37:18+01:00
Jesteś alkoholikiem przestań pić bo rodzine stracisz w mig
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:59:38+01:00
Narysować jakiś alkohol. , który będzie osią obrazu. butelke lub puszke... na lewej stronie napisać NO ALCOHOL, a po prawej NO PROBLEM.
pod napisem NO ALCOHOL narysować ludzi przy ognisku a w tle czerwony wyrużniający sie samochód. pod NO PROBLEM ten sam samochód rozbity uderzeył w drezwo. pogotowie i straż pożarną.?