Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:34:43+01:00
Matematyk nasz kochany

Ciągle robi nam sprawdziany

I tłumaczy nam z przejęciem,

Że matura z tego będzie.

Więc uczymy się wytrwale,

By oceny mieć wspaniałe.



2 5 2
2009-11-21T16:36:51+01:00
Nasz pan od historii
Wiecznie zamyślony
Nie wymyśla teorii
Nie posiada żony
Jego rozum porażą wokoło
Dzięki niemu jest wesoło

A ta Kaśka z drugiej ce.
Zawsze wszystko lepiej wie.

W kucykach chodzi
Nikomu nic nie szkodzi
Ujawnia się na scenie
To Ewa - jej uwielbienie

Ze śmiechu się turlając
Przerwy tak spędzając
Nic nigdy nie knuje
Uśmiechem nas obdarowuje

Znałam kiedyś Renatę
Która miała łopatę
Ona nią kopała
Kości woła wykopała

Na pianinie wygrywa
Strażakiem też bywa
Rozbawia wszystkich wokoło
Dzięki niemu jest wesoło

Czy słońce świeci, czy plucha
Prosto do szkoły zmierza Niucha
Czy śnieg pada, czy deszcz,
On do szkoły idzie też

3 3 3