Odpowiedzi

2009-11-21T16:36:44+01:00
Dane:
P40W*2
t=10 min.
Szukane:
P40W*2=?

P40W*2=P80W
P80W*10=800 kw
Odp.: Pobierają 800 kw energii.
2009-11-21T16:42:18+01:00
P=40X
t=10min=10/60h

E=W=P*t

energia=pracy=moc*czas
E=40W*10/60h
E=6,67Wh

2*6,67=13,34Wh

Odp; żarózki zuzyja 13,34 Wh
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:47:59+01:00
Przy płączeniu równoległym moce się sumują
W=P*t=80W*600s=48000Ws=48kWs