Odpowiedzi

2009-11-21T16:51:25+01:00
Człowiek jest wielki przez to, co ma w sercu, co ceni, jaki ma system wartości i wiedzę, co go motywuje. Jest wielki przez to, że pomaga innym, dzieli się z potrzebującymi, stara się być nie tylko dla siebie, ale także dla innych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:51:51+01:00
Człowiek nie może być obojętny na zło innych. Powinien dzielić się żywnością, ciepłem rodzinnym z innymi. Jan Paweł II był takim człowiekiem. Nikomu nie powinno zależeć na dobrach materialnych tylko o naszym sensie życia i sensie zycia innych.
2009-11-21T16:53:28+01:00
Chodzi o to że nie ważne co kto ma i np. jak jest bogaty ale o to jaki jest w środku. Może mieć dużo pieniędzy ale się nimi nie dzielić ale też może pomagać dzięki nim.