1) Pierwsza Polka, która reklamowała dom mody Dior?
Anja Rubik Kasia Struss Małgorzata Bela
2) Która z marek nie jest polska?
Quazi Bershka Reserved
3) Modelka kampanii Calvin Klein jesień 2009:
Monika Agaciak Anja Rubik Magda Frąckowiak
4) Stworzył/a kolekcję dla Reserved:
Marcin Zień Natalia Jaroszewska Gosia Baczyńska


szybciutko !

3

Odpowiedzi

2009-11-21T16:55:32+01:00
1) Pierwsza Polka, która reklamowała dom mody
Dior?

Kasia Struss

2) Która z marek
nie jest polska?
Bershka

3) Modelka kampanii Calvin Klein jesień 2009:
Monika Agaciak


4) Stworzył/a kolekcję dla Reserved:
Gosia Baczyńska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:55:47+01:00
1. Kasia Struss
2.
bershka-hiszpanska
reserved -polska
quazi- ,, włoskie " obuwie polskiej firmy

WIĘC BERSHKA.

3. Monika Jagaciak
4. Gosia Baczyńska
2009-11-21T16:57:15+01:00
1) Kasia Struss
2) Bershka
3) Monika Jagaciak
4) Gosia Baczyńska