Odpowiedzi

2009-11-21T17:00:03+01:00
10 przykazań?:P
OK :
1.Nie jedz tłustych potraw.
2. Utrzymuj kondycje.
3. Oddychaj świeżym powietrzem.
4. Unikaj stresu.
5. Często się śmiej.
6. Rób co kochasz najbardziej.
7. Badaj serce regularnie.
8. Dużo śpij.
9. Nie pij.
10. Nie pal.

Mam nadzieje, że się przyda ;)
2009-11-21T17:01:47+01:00
1. Nie będziesz palił papierosów
2. Nie będziesz spożywał duzo alkoholu
3. Będziesz unikał nerwowch sytuacji
4. Nie będziesz jadł tłustych potraw
5. Nie będziesz jadl duzo słodyczy
6. Bedziesz uprawiał sport
7. Nie będziesz pił częstko kawy i herbaty
8. Nie będziesz dużo pracował
9. Nie bedziesz duzo siedział przed komputerem
10. Bedziesz duzo czasu spędzał z rodziną w miłości i radości:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:09:36+01:00
1. Nie będziesz męczył serca paleniem papierosów
2. Pamiętaj aby dużo czasu spędzać w ruchu na świeżym powietrzu
3. Czcij serce swoje, masz je tylko jedno
4. Nie stresuj się
5. Nie oszukuj serca używkami mającymi je pobudzić, wypocznij
6. Przyjmuj pokarmy bogate w kwasy omega, bogate w błonnik
7. Ćwicz regularnie
8. Wysypiaj się i stosuj się do zaleceń lekarza
9. Unikaj tłustych potraw
10. Regularnie badaj się, rób ekg i badaj poziom cholesterolu