Marek I Kamil mieszkają w miejscowościach położonych przy tej samej drodze. Marek często odwiedza Kamila. W czasie 15 min. z prędkością 48km/h Marek pokonuje tę drogę. Ile zajęłoby mu pokonanie tej trasy pieszo z prędkością 4 km/h.

2

Odpowiedzi

2009-11-21T17:08:59+01:00
Ciągu 3 godzin
obliczenia
48:4=12
12razy15=180
180=3 godziny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:12:38+01:00
Czas-15min
prędkość-48km/h
droga-15*48=720m

pędkość-4km/h
droga-720m
czas-720:4=180min

odp.zajeło by mu to 180min