Czy ktos ma nuty do piosenki świec gwiazdeczko mała świeć
jak tak prosze mi wysłac na [email protected]
z góry dzienki

3

Odpowiedzi

2009-11-21T17:26:23+01:00
. Zaprowadź mnie prosto do Betlejem,
Zaprowadź mnie, gdzie Bóg narodził się
Zaprowadź mnie nie mogę spóźnić się,

Nie mogę spóźnić się!

Ref. Świeć gwiazdeczko mała świeć

Do Jezusa prowadź mnie.

2. Narodził się Bóg zstąpił na ziemię,
Narodził się by uratować mnie,
Narodził się i nie zostawił mnie
I nie zostawił mnie.

3. Czekają tam Józef i Maryja,
Śpiewają nam, śpiewają gloria.
To gloria, święta historia
Święta historia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:48:00+01:00
Zaprowadź mnie prosto do Betlejem,
Zaprowadź mnie, gdzie Bóg narodził się
Zaprowadź mnie nie mogę spóźnić się,

Nie mogę spóźnić się!

Ref. Świeć gwiazdeczko mała świeć

Do Jezusa prowadź mnie.

Narodził się Bóg zstąpił na ziemię,
Narodził się by uratować mnie,
Narodził się i nie zostawił mnie
I nie zostawił mnie.

zekają tam Józef i Maryja,
Śpiewają nam, śpiewają gloria.
To gloria, święta historia
Święta historia.


miała w ksiażce;p
2009-11-21T17:51:18+01:00
Zaprowadź mnie prosto do Betlejem,
Zaprowadź mnie, gdzie Bóg narodził się
Zaprowadź mnie nie mogę spóźnić się,

Nie mogę spóźnić się!

Ref. Świeć gwiazdeczko mała świeć

Do Jezusa prowadź mnie.

2. Narodził się Bóg zstąpił na ziemię,
Narodził się by uratować mnie,
Narodził się i nie zostawił mnie
I nie zostawił mnie.

3. Czekają tam Józef i Maryja,
Śpiewają nam, śpiewają gloria.
To gloria, święta historia
Święta historia.