Odpowiedzi

2009-11-21T17:16:59+01:00
Czterdziestu dwóch
troje
trzynastu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:19:02+01:00
W czasie wakacji spędzonych na kurzej fermie przyglądałam się narodzinom czterdziestu dwóch kurcząt.

Suczka karmi troje szczeniąt.

Na ognisku zebrało się trzynastu przyjaciół.
2009-11-21T17:57:11+01:00
1.W czasie wakacji spędzonych na kurzej fermie przyglądałam się narodzinom czterdziestu dwóch kurcząt.
2.Suczka karmi troje szczeniąt.
3.Na ognisku zebrało się trzynastu przyjaciół.