Odpowiedzi

2009-11-21T17:18:38+01:00
2009-11-21T17:19:34+01:00
Przynosi przebaczenie ze strony Boga oraz pomaga człowiekowi stanąć w prawdzie przed sobą i Bogiem oraz wyznać swoje grzechy
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:21:42+01:00
Co Duch święty przynosi człowiekowi w sakramencie pokuty i pojednania. ?
Duch Święty w sakramencie pokuty i pojednania przynosi nam ulgę,czujemy się lepiej,mamy czyste sumienie. Poprzez sakrament pokuty Duch Świętty zbliża nas do Boga. W ten sposób żyjemy w zgodzie z nim.
4 4 4