Odpowiedzi

2009-11-21T17:29:44+01:00
Napisz jakie były relacje w książce pt. "Ten Obcy" między:
- Pestką i matką
- Ulą a jej ojcem.
Relacje między Pestką a jej matką były bardzo dobre. Mieli ze sobą wspólny język,dzięki temu dogadywały się znakomicie.
Relacje miedzy Ulą a jej ojcem były złe nie mogli się ze sobą dogadać. Z powodu że jej ojciec był lekarzem poświęcał córce mało czasu.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:34:01+01:00
- Relacje Pestki i jej matki na początku (zanim poznała Zenka) były bardzo dobre. Pestka zwierzała się ze swoich przygód z przyjaciółmi matce, opowiadała o swoich problemach. Po poznaniu Zenka relacje bardzo się zmieniły. Pestka przestała zwierzać się mamie i przestała mówić o problemach.
- Relacje Uli z Ojcem były jakby na odwrót do relacji Pestki i jej matki. Na początku książki Ula w ogóle nie mogła dogadać się z Ojcem ale pod koniec książki, Ula pogodziła się z ojcem.
--------------------------------------------
mam nadzieję że pomogłam :D
149 4 149
2009-11-21T17:36:05+01:00
Relacje między Pestką a jej matką były dobre ponieważ pestka rozmawiała z nią o różnych rzeczach.Ale jednak nie o wszystkim jej mówiła ponieważ sądziła , że jej nie zrozumie.



Relacje pomiędzy Ulą , a jej tata nie były perfekcyjne ponieważ Ula miała do ojca wielki żal ,że rozwiódł się z jej matką


:) Tez to czytałam i odp muszą byc dobre . ;)
Niektóre Odpowiedzi Są Złe :/ Ale Tak To OK :)