Odpowiedzi

2009-11-21T17:35:57+01:00
Pole deltoidu: P = pq/2
p=150 cm
q=120 cm
P=150*120/2= 9000 cm² = 0,9 m²
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T17:38:09+01:00
1,2m=120cm
P=1/2xd1xd2
P=1/2x150cmx120cm=18000cm2=0,9m2
Grzegorz zużył 0,9m2 kartonu.
1 5 1
2009-11-21T17:40:17+01:00
P deltoidu=½xd₁xd₂
d₁-pierwsza przekątna
d₂-druga przekątna
d₁=150cm=1,5m
d₂=1,2m
Pd=½x1,5mx1,2m
Pd=½x1,8
Pd=0,9m²
Odp: Grzegorz zużył 0,9m².
3 4 3